עדכוני משרות ב WhatsApp!

לינקדאין? כך מוצאים עבודה היום

לינקדאין היא רשת חברתית בתחום העסקי, מזכירה בעקרונותיה את פייסבוק אבל שונה  במהותה.

פייסבוק יותר חברתית, השיתופים יותר אישיים ונועדו לבילוי או יצירת קשרים חברתיים. לינקדאין מקצועית, השיתופים נותנים ערך מוסף מקצועי ומטרתם היא יצירת קשרים עסקיים וקידום אנשים בעולמות העיסקיים והתעסוקתיים. אמנם גם בפייסבוק יש קבוצות מקצועיות איכותיות, אבל עדיין הנימה שם יותר אישית. לעומת קבוצות לינקדאין שהן מקצועיות נטו.

בארץ הרבה מהמעסיקים, בעיקר בעולמות ההי-טק, מחפשים את העובדים שלהם בלינקדאין. למה דווקא שם? אחת הסיבות היא כי הפרופיל של האנשים הוא למעשה הקורות חיים שלהם בצורה שנוחה לקריאה וקלה למציאה.

רוצה שמגייס יראה שאת/ה עובד רציני, עם ניסיון והמלצות? זה הזמן להכין פרופיל לינקדאין מושקע.

מה יש בפרופיל לינקדאין? כל המידע שהיית רוצה שמעסיק פוטנציאלי ידע עליך: השכלה ותעודות, שירות צבאי (צבא בארץ תמיד רלוונטי), ניסיון תעסוקתי, כולל המלצות מחברים לעבודה, כישורים וידע שצברת, חשוב להוסיף מקומות שהתנדבת בהם. לפעמים מעסיקים בודקים את כמות הקשרים שלך (חשוב מאוד לאנשי מכירות למשל), האם קראת מידע מקצועי ושיתפת ברשת, האם כתבת חומר מקצועי ושיתפת.

הפרופיל כולל כמובן תמונה שלך ותמונת קאבר (כמו בפייסבוק אבל בגדלים קצת שונים). חשוב לשים תמונה שרואים את הפנים והעיניים, זה מאפשר למגייס להתחבר אליך עוד לפני שהוא בכלל פגש אותך. זה ממש כמו ראיון עבודה – כמו שלא תבואו עם משקפי שמש, תשבו עם הגב למראיינים, גם פה צריך נוכחות מקצועית אמינה.

חשוב להוסיף בפתיח, כמו גם בקורות חיים שלך, מה התפקיד האידאלי שלך, הניסיון וההשכלה באופן מתומצת מאוד.

בשאר חלקי הפרופיל, שימו לב לפרט את מה שרלוונטי עבור מה שאתם מחפשים. הוסיפו את מקומות העבודה שרלוונטיים לעבודה שאתם מחפשים. אם עבדת ברשת גלידות ואתה מחפש עבודה בתור איש מכירות ואין לך הרבה ניסיון, זה יכול להיות רלוונטי, אך אם אתה מחפש עבודה כמתכנת – אז פחות…

יש חלק שלם של לינקדאין שמוקדש להצעות עבודה. לפני שאתם פונים למשרה שמעניינת אתכם, שימו לב למילות מפתח של ניסיון, תוכנות ובכלל ידע שהם מחפשים, קחו את המילים האלו וודאו שהן נמצאות בפרופיל שלכם – בניסיון תעסוקתי, השכלה, או מיומנויות (Skills) וגם הוסיפו אותם לקורות חיים שלכם.

ואם כבר קורות חיים – ללינקדאין יש אופציה נפלאה ליצירת קובץ קו”ח ישירות מתוך הפרופיל. אחרי שהשקעת בבניית פרופיל – אפשר להוריד אותו כקובץ pdf  ולשלוח כקורות חיים מסודרים למעסיקים. ניתן גם להוסיף את הלינק לפרופיל הלינקדאין בקורות חיים.

אחרי שמילאתם את הפרופיל, התאמתם אותו לתפקידים ושלחתם את הפרטים למשרות שרציתם – אפשר גם לפנות באופן יזום לאנשים שאצלם אתם רוצים לעבוד. יש לכם משרה שאתם חולמים עליה? אתם רוצים להגיע ישירות למנהלים של התפקיד הזה? חפשו אותם לפי חברה ותפקיד וכך תוכלו לפנות אליהם.
איך פונים? אם אתם מקושרים כבר – תוכלו פשוט לשלוח הודעה. אם אתם חברים בקבוצות משותפות ועדיין לא מקושרים – גם כך תוכלו לשלוח הודעה פרטית. אם אתם לא מקושרים בשום צורה – נסו להגיע למכרים משותפים. מנויי פרימיום יוכלו לשלוח הודעות גם לכאלו שלא מקושרים אליהם בכלל.

ככל שתשקיעו זמן, יצירתיות ומחשבה תוכלו להגיע ליותר אנשים רלוונטים בלינקדאין להכיר יותר טוב את התחום המקצועי שלכם, וכך להגיע לתפקידים יותר טובים. לינקדאין מציעה עוד אפשרויות לקורסים אונליין, מצגות, וחומר מקצועי כדי שתוכלו להמשיך להתפתח ולהתאים את עצמכם לשוק המשתנה.

והנה קישור לעמוד שלנו בלינקדאין. מוזמנים להציץ 🙂

שתפו:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

השאר תגובה

למשרות מהיום:

מתקינים / קבלני משנה

תיאור המשרה: לחברה וותיקה ומובילה בתחומה הממוקמת בחולון ועוסקת בייצור והתקנות בתחום האלומיניום מול ענף הבנייה, דרושים מתקינים להתקנת מסתורי כביסה, פרגולות , מעקות זכוכית

להגשת מועמדות

נהגי הפצה למשאיות 15/12 טון

תיאור המשרה: לחברת סנו פרופשיונל בע”מ בפארק תעשיות עמק חפר,דרוש/ה נהג/ת חלוקה עם רשיון עד 12/15טון.* מתאים גם לחיילים משוחררים* שכר + בונוסים למתאימיםלפרטים נוספים

להגשת מועמדות

כתבות נוספות שיעניינו אותך

משרה לזמן מוגבל

הישארו מעודכנים

שמחים להכיר! האתר בהרצה מוזמנים לכתוב לנו פידבקים ושאלות.

במסגרת השימוש באתר אנחנו משתמשים בעוגיות לצורך ייעול חווית הגלישה ופעילויות שיווקיות במפורט בתקנון הפרטיות כאן