עדכוני משרות ב WhatsApp!

זומנתם לראיון? הנה 10 טיפים מנצחים שיעזרו לכם לעבור אותו בשלום:

1. תכירו את החברה שאתם מתמיין אליה – תעקבו אחריה בלינקדאין ותבדקו מה חדש איתה, במה הם עוסקים, מה הבידול שלהם ומי האנשי מפתח בחברה.

2. תקדימו לראיון – תכנסו לחברה ונסו “להרגיש” אותה מעט (האם העובדים אנרגטיים ושמחים או תשושים ומבואסים). במידה ויש משהו שתפס לכם את העין (עיצוב מיוחד, יחס חיובי מצד מנהלת המשרד וכו’ ) תציגו זאת בפני המראיין בתחילת הראיון. זה יעזור לו להבין מי עומד מולו טוב יותר.

3.נכנסתם לחדר, ההצגה מתחילה – חייכו, לחצו יד למראיין ותבינו בדיוק מה התפקיד שלו בארגון. אל תהססו לשאול בשלומו ואיך עובר לו היום.

4. המראיין רוצה להכיר אתכם קודם כל בפן האישי ורק אח”כ בפן המקצועי ולכן, בתחילת הראיון ספרו לו מי אתם, מדוע בחרתם דווקא במקצוע הזה, מה החלום שהגשמתם, תחביב מיוחד שפיתחתם או הישג שאתה הכי גאים בו. אל דאגה, למראיין יהיה מספיק זמן בהמשך הראיון לשאול אתכם מה למדתם ובמה עסקתם עד כה ..

5. אל תשדרו לחץ – המראיין מתקיל אתכם בשאלה שאתם לא יודע איך לענות עליה? קודם כך חייכו, החמיאו על השאלה “הטובה” ובקשו כמה דקות לחשוב על התשובה. העיקר- לא לשדר לחץ.

6. תפגינו יצירתיות – המראיין נותן לכם תרגיל בזמן הראיון – זה המקום להיות יצירתיים! זכרו- מה שחשוב למראיין זאת הדרך חשיבה שלכם ולאו דווקא הפתרון.

7. תראיינו את המראיין – זכרו כי גם לכם מגיע להכיר את הארגון בטרם נכנסתם אליו ולכן, אל תהססו לשאול שאלות שיעזרו לכם להבין האם אתם באמת רוצים את המשרה הזאת ואת הארגון. תשאלו שאלות מקצועיות שמעידות על כך שעשיתם שיעורי בית ואתם מכיר את הארגון לעומק וגם- שאלות אישיות שמסקרנות אתכם. מעסיקים מצפים שתשאלו שאלות ענייניות שמעידות על הסקרנות והעניין שאתם מגלים כלפי התפקיד והארגון.

8. הבנתם שאתם מעוניינים במשרה? יופי! בסיום הראיון תדאגו לציין זאת בפני המראיין.

9. זכרו שהמראיין בוחן אתכם מהרגע שאתם נכנסים לבניין ועד לרגע שאתם יוצאים ממנו ולכן, הקפידו לשמור על פאסון – אל תדברו בטלפון באיזור הכניסה/במעלית, שמרו על פרופיל נמוך וחייכו לכל מי שעובר במסדרון.

10. לסיום – שמרו על קשר עין עם המראיין, חייכו הרבה, שבו זקוף, הניחו ידיים בצידי הגוף ושדרו רוגע. אם התפקיד צריך להיות שלכם, הוא יהיה שלכם.

רוצים לקבל עוד טיפים?
מוזמנים להכנס לבלוג שלי >> לחצו כאן>>

 

שירלי תדיון – מאמנת למציאת עבודה וקריירה

בהצלחה❤

שתפו:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

השאר תגובה

למשרות מהיום:

מתקינים / קבלני משנה

תיאור המשרה: לחברה וותיקה ומובילה בתחומה הממוקמת בחולון ועוסקת בייצור והתקנות בתחום האלומיניום מול ענף הבנייה, דרושים מתקינים להתקנת מסתורי כביסה, פרגולות , מעקות זכוכית

להגשת מועמדות

נהגי הפצה למשאיות 15/12 טון

תיאור המשרה: לחברת סנו פרופשיונל בע”מ בפארק תעשיות עמק חפר,דרוש/ה נהג/ת חלוקה עם רשיון עד 12/15טון.* מתאים גם לחיילים משוחררים* שכר + בונוסים למתאימיםלפרטים נוספים

להגשת מועמדות

כתבות נוספות שיעניינו אותך

משרה לזמן מוגבל

הישארו מעודכנים

שמחים להכיר! האתר בהרצה מוזמנים לכתוב לנו פידבקים ושאלות.

במסגרת השימוש באתר אנחנו משתמשים בעוגיות לצורך ייעול חווית הגלישה ופעילויות שיווקיות במפורט בתקנון הפרטיות כאן