עדכוני משרות ב WhatsApp!

מחפשים עבודה ? אל תשבו בבית בחוסר מעש

תקופת חיפוש העבודה יכולה להיות מאד מתסכלת ומייאשת. לכן, הקציבו לעצמכם X שעות ביום לחיפוש עבודה ובשאר הזמן- תדאגו לעשות דברים שעושים לכם טוב ומרימים לכם את המצב רוח ועל הדרך גם מצמיחים אתכם.

הנה לכם כמה רעיונות כיצד ניתן להעביר את הזמן בצורה אפקטיבית:

לכו לים – זה המקום האהוב עלי וגם- כל פעם שקיבלתי תשובה חיובית לגבי תפקיד שהתמיינתי אליו (או דירה שמאד רציתי להכנס אליה) איכשהו זה קרה כשהייתי בים. מאמינה שדברים טובים קורים שם. חוצמזה שיש שם אנרגיות טובות ומלא הזדמנויות לשתף ולספר שאתם מחפשים עבודה!

קראו ספרים – אני מודה שלא תמיד אהבתי לקרוא העדפתי לשחק בחוץ עם חברים או סתם להעביר את הזמן בבית. בשנים האחרונות התחלתי לקרוא ספרי השראה, העשרה וסתם ספרים שריתקו אותי וגרמו לי להתנתק לכמה שעות. ספרים מעשירים, מלמדים ומצמיחים אותנו. שימו את הטלפון על שקט למשך שעה וקראו ספר.

שפרו את האנגלית שלכם – אם אתם רוצים להתקדם בחיים , תלמדו אנגלית..Say no more

מצאו תחביב חדש (תאמינו לי שיהיה לכם מאד נחמד לספר עליו בראיון וזה גם ישרת אתכם) – לכל אחד מאיתנו היה חלום ילדות לנגן על גיטרה/ ללמוד לשחק פוקר/ לרקוד בצ’טה וכו’. אז עכשיו זה הזמן שלכם להגשים אותו! תחביב חדש כ”כ יעסיק וירגש אתכם שאתם תשכחו לכמה רגעים מהתקופה המאתגרת שאתם נמצאים בה וזה שווה הכל!

תעשו ספורט – הרי בוא נודה באמת, מהרגע שאתם קמים בבוקר עד שאתם הולכים לישון הפעילות ספורטיבית היחידה שאתם עושים זה ללכת למטבח ולחזור למיטה. אני ממליצה לכם לקום בבוקר וקודם כל- להחליף לבגדי ספורט! זה נותן תחושה של רעננות אפקטיביות ובעיקר – הרגשה טובה לגוף (זה עדיף מלהשאר עם פיג’מה לא?) ברגע שאתם כבר עם בגדי ספורט ה-ר-ב-ה יותר קל להתחיל להתאמן.

לכו להרצאות על הבר כן, גם לבד (נטוורקינג כבר אמרתי?) – זה היה הדבר שהכי אהבתי לעשות בתקופה האבטלה שלי. היה לי סיבה להתלבש יפה, לחייך וגם ללמוד על הדרך משהו חדש. זאת אחלה הזדמנות לדבר עם אנשים, לספר להם על התקופה שאתם עוברים ובמה אתם מחפשים עבודה ויש כ”כ הרבה הרצאות שמועברות בחינם (wize לצורך העניין) שזה ממש חבל שלא תנצלו את זה.

שבו לקפה עם ההורים שלכם – כמה פעמים יצא לכם להגיד לאמא “אני עסוק אני אחזור אליך”? כנראה שבכל פעם שהיא מתקשרת.. זה הזמן שלכם קצת להשקיע בהורים שלכם שרק מחכים לשמוע פיסת מידע על מה שאתם עוברים בחיים. שבו איתם לקפה/ ארוחת ערב . כנראה שההצעה שלכם תעשה להם את השבוע.

תתנדבו – רוב האנשים שלא עובדים המון זמן מרגישים תסכול וחוסר משמעות בחיים. הרגשה כזאת שאין להם מה לתת לעולם . תחושה בגוף שגורמת להם לא לרצות לצאת מהמיטה אפילו. אם אתם קוראים את השורות האלה – פתחו עכשיו טאב חדש וחפשו איפה אתם יכולים להתנדב. יש כ”כ הרבה אופציות ואני בטוחה שאתם תמצאו משהו שירגש אתכם ותרגישו משמעותיים בו . אין לכם מושג כמה שזה יעשה לכם טוב על הנשמה. והנה לכם עוד דבר קטן שתוכלו להגיד בראיון עבודה. מגייסים אוהבים מתנדבים כבר אמרתי?

תציעו את העזרה שלכם לכל מי שאתם יכולים – תתפלאו, אבל אנשים אוהבים לעזור. זה עושה להם טוב והם מרגישים יעילים ובעלי משמעות. תציעו את העזרה שלכם לכל מי שמבקש. אל תבקשו על זה כסף. פשוט תתנו מעצמכם.
מבטיחה לכם שזה יחזור אליכם כפליים. אגב, אני בתקופת הקורונה הצעתי לשדרג את קו”ח – ללא עלות.

רוצים לקבל עוד טיפים?
מוזמנים להכנס לבלוג שלי >> לחצו כאן>>

שירלי תדיון – מאמנת למציאת עבודה וקריירה

שתפו:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

השאר תגובה

למשרות מהיום:

מתקינים / קבלני משנה

תיאור המשרה: לחברה וותיקה ומובילה בתחומה הממוקמת בחולון ועוסקת בייצור והתקנות בתחום האלומיניום מול ענף הבנייה, דרושים מתקינים להתקנת מסתורי כביסה, פרגולות , מעקות זכוכית

להגשת מועמדות

נהגי הפצה למשאיות 15/12 טון

תיאור המשרה: לחברת סנו פרופשיונל בע”מ בפארק תעשיות עמק חפר,דרוש/ה נהג/ת חלוקה עם רשיון עד 12/15טון.* מתאים גם לחיילים משוחררים* שכר + בונוסים למתאימיםלפרטים נוספים

להגשת מועמדות

כתבות נוספות שיעניינו אותך

משרה לזמן מוגבל

הישארו מעודכנים

שמחים להכיר! האתר בהרצה מוזמנים לכתוב לנו פידבקים ושאלות.

במסגרת השימוש באתר אנחנו משתמשים בעוגיות לצורך ייעול חווית הגלישה ופעילויות שיווקיות במפורט בתקנון הפרטיות כאן