עדכוני משרות ב WhatsApp!

פרילנסרים, ככה תמצאו את הלקוחות הבאים שלכם אחרי הקורונה

כשהתו הירוק מבוטל, תקופת האבטלה נגמרת ועסקים רבים חוזרים לפעילות רגילה או מרחיבים את הפעילות, זה בדיוק הזמן למלא את היומן בלקוחות נוספים!

אז איפה תמצאו אותם?

 

קבוצות נטוורקינג

אם התגעגעתם למפגשים פנים מול פנים, תוכלו להצטרף לקבוצת נטוורקינג באזור שלכם. בקבוצה תוכלו לפגוש בעלי עסקים כמוכם, לייצר קשרים עסקיים, ולהביא עוד לקוחות מהפניות.
(אגב, גם אם לא התגעגעתם לפנים מול פנים, תוכלו להשתתף במפגשי נטוורקינג בזום).
חלק מהקבוצות מוצעות בחינם וחלק בתשלום, לבחירתכם.

 

מרקטפלייס
פרילנסרים רבים חברים באתרי משרות ומרקטפלייס (כמו xplace, upwork, fiverr, best-job, דייג המשרות). זו בדיוק התקופה להצטרף למרקטפלייסים חדשים, או לעדכן את הפרופיל, הפורטפוליו וההמלצות באתרים שאתם כבר חברים בהם.
כמו כן, תוכלו להצטרף לבוט משרות בווטסאפ, כדי לקבל עדכונים על הצעות עבודה לפרילנסרים בזמן אמת.

 

רשתות חברתית
האם הסביבה הקרובה שלכם יודעת מה אתם עושים? אם לא, כנראה שהגיע הזמן לעדכן את הפרופילים ברשתות החברתיות. ודאו שמי שנכנס לפרופיל שלכם – יבין תוך כמה שניות מה אתם עושים.
מעבר לזה, מומלץ לכתוב פוסטים על תחום העיסוק שלכם (בקצב שתוכלו לעמוד בו באופן קבוע), ולהפיץ אותם לקהלים חדשים (בהאשטאגים באינסטגרם, בקבוצות מקצועיות בפייסבוק וכו’).

 

אתר משלכם
עוד אין לכם אתר? חבל! כל כך קל היום להקים אחד. פלטפורמות כמו וויקס מאפשרות לכם לבנות אתר בכמה שעות ובתקציב לכל כיס. זו הזמנות מדהימה לבסס את עצמכם כאוטוריטה, ולקבל עוד כניסות מגוגל.
אם כבר יש לכם אתר, תשאלו את עצמכם – האם הפורטפוליו והאודות מעודכנים? האם קיבלתם המלצות מלקוחות שעוד לא נכנסו לאתר? האם העיצוב עדיין מייצג אתכם? אם לא – זה הזמן לעדכן 🙂

שתפו:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

השאר תגובה

למשרות מהיום:

מתקינים / קבלני משנה

תיאור המשרה: לחברה וותיקה ומובילה בתחומה הממוקמת בחולון ועוסקת בייצור והתקנות בתחום האלומיניום מול ענף הבנייה, דרושים מתקינים להתקנת מסתורי כביסה, פרגולות , מעקות זכוכית

להגשת מועמדות

נהגי הפצה למשאיות 15/12 טון

תיאור המשרה: לחברת סנו פרופשיונל בע”מ בפארק תעשיות עמק חפר,דרוש/ה נהג/ת חלוקה עם רשיון עד 12/15טון.* מתאים גם לחיילים משוחררים* שכר + בונוסים למתאימיםלפרטים נוספים

להגשת מועמדות

כתבות נוספות שיעניינו אותך

משרה לזמן מוגבל

הישארו מעודכנים

שמחים להכיר! האתר בהרצה מוזמנים לכתוב לנו פידבקים ושאלות.

במסגרת השימוש באתר אנחנו משתמשים בעוגיות לצורך ייעול חווית הגלישה ופעילויות שיווקיות במפורט בתקנון הפרטיות כאן