עדכוני משרות ב WhatsApp!

קורות חיים – כרטיס הכניסה שלכם לשוק העבודה

חיפוש עבודה מאז ומתמיד היה דבר לא פשוט. למעשה, חיפוש עבודה כשלעצמו היא סוג של עבודה. אנחנו צריכים לעבוד בלחפש עבודה, לעיתים זה יכול לקחת חודש ולעיתים אפילו חצי שנה או יותר עד שנמצא את המקום המתאים והמדויק לנו. 

עם כמה שמציאת עבודה היא דבר מאתגר, אז תחשבו כמה מאתגר יהיה זה עכשיו, כנראה שאתם חווים זאת על בשרכם, לאחר משבר הקורונה, כאשר ישיבה בבית על כוס קפה הייתה מזכה אתכם במשכורת חודשית, וכל הטוב הזה עומד להיגמר ממש אוטוטו – התחרות תהיה גדולה פי כמה וכמה ולכן אנחנו צריכים לייחס לטובתנו כמה שיותר יתרונות אל מול המועמדים מולנו, והראשון והבסיסי ביותר הוא קורות חיים מוצלחים.

קורות חיים הוא הרושם הראשוני שלנו וכשמו כן הוא – רושם ראשוני, כלומר אין הזדמנות שניה. כשאתם רואים מודעת דרושים שמעניינת אתכם, אתם נכנסים למייל שלכם, מצרפים את קורות החיים שלכם ולוחצים על   – send  זוהי פעולת אל חזור, זה הוא רגע שיכריע האם מתוך עשרות קורות החיים שקיבלו המעסיקים אתם תהיו אלה שקורות חייהם מספיק מושכים ומזמינים ויתקשרו אליכם, או שתהיו אלה שקורות חייהם יעברו לסל המחזור.

עכשיו אתם בטח מעקמים גבה ושואלים את עצמכם “מה זה משנה איך קורות החיים שלי נראים, מה שמשנה זה האם יש לי את הניסיון הנדרש או לא”. אז זהו שלא. ממש לא. יש השפעה מכרעת על נראות קורות החיים שלכם. ככל שיהיו יותר מושכים, מסודרים, מתומצתים ועניינים הסיכוי שתקבלו טלפון מהמעסיק עולה. כיום, בעידן המודרני, מעסיקים אוהבים אנשים יצירתיים שחושבים מחוץ לקופסא, ולכן ניתן לעצב קורות חיים בצבעים חיים שהם לא רק שחור ולבן, עם תמונות, אלמנטים ועוד המון דברים שיהפכו קורות החיים שלכם למזמינים יותר. גם התוכן עצמו הוא כמובן חשוב, וצריך לדעת במה להתמקד ואיך לגרום לכל תפקיד שעשינו להיראות מפוצץ ומתאים לדרישות המשרה שאליה אנחנו מתמיינים.

 

קורות חיים מעוררי השראה:

 

רוצים לקבל כאלה קורות חיים? הירשמו בווטאספ כאן או שלחו את המילה “קו”ח לווטאספ 972552821584

 

שתפו:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

השאר תגובה

למשרות מהיום:

מתקינים / קבלני משנה

תיאור המשרה: לחברה וותיקה ומובילה בתחומה הממוקמת בחולון ועוסקת בייצור והתקנות בתחום האלומיניום מול ענף הבנייה, דרושים מתקינים להתקנת מסתורי כביסה, פרגולות , מעקות זכוכית

להגשת מועמדות

נהגי הפצה למשאיות 15/12 טון

תיאור המשרה: לחברת סנו פרופשיונל בע”מ בפארק תעשיות עמק חפר,דרוש/ה נהג/ת חלוקה עם רשיון עד 12/15טון.* מתאים גם לחיילים משוחררים* שכר + בונוסים למתאימיםלפרטים נוספים

להגשת מועמדות

כתבות נוספות שיעניינו אותך

משרה לזמן מוגבל

הישארו מעודכנים

שמחים להכיר! האתר בהרצה מוזמנים לכתוב לנו פידבקים ושאלות.

במסגרת השימוש באתר אנחנו משתמשים בעוגיות לצורך ייעול חווית הגלישה ופעילויות שיווקיות במפורט בתקנון הפרטיות כאן