עדכוני משרות ב WhatsApp!

תקופת החגים – לעצור את חיפושי העבודה VS לחפש בכל בכוח?

בתקופת החגים אנו רואים מגמת ירידה בכמות הגיוסים אך מיד בסיומה, רואים עלייה.
אז מה בכל זאת ניתן לעשות בימים מאתגרים אלו על מנת לשפר את המקום שאנו נמצאים בו?

הרי נותנים לכם 21 יום לשבת בבית, לחשוב קצת מחוץ לקופסא (כמו שמעסיקים אוהבים) ולהשתפר בכל דבר שאתם קצת חלשים בו ובכלל, זאת שנה חדשה, התחלות חדשות ואחלה הזדמנות לעשות חושבים עם עצמכם, להציב יעדים חדשים ולשכלל מיומנויות. כך שבתום התקופה, כאשר תשבו מול המראיין והוא ישאל אתכם “מה עשיתם בתקופת החגים?”, יהיו לכם כמה סיבות טובות לטפוח לעצמכם על השכם.

אז מה בתכל’ס אפשר לעשות בימים האלו?

1. תציבו לכם יעדים חדשים – למשל: “אני רוצה למצוא עבודה ללא פשרות עד 1/12/20”.
מחקרים מראים כי אנשים שמציבים לעצמם יעדים באופן קבוע, הופכים את חייהם למשמעותיים יותר. אחרי שהצבתם, תבנו לכם תוכנית פעולה שתעזור לכם בהשגת היעד. זכרו – מי שמציב יעדים, מצליח בחיים הרבה יותר. Say no more

2. תשפרו את האנגלית שלכם – כמה מכם ראו משרה שעל פניו הייתה מושלמת עבורכם אם רק הייתם יודעים אנגלית?
זה הזמן ללמוד שפה חדשה ויפה שעה אחת קודם.
תפנו לכם שעה וחצי ביום, חפשו אפליקציה/דובר אנגלית שפת אם שירצה לדבר איתכם בטלפון . או שפשוט תשאלו אנשים שהצליחו, איך הם עשו את זה.

3. תבנו לכם תשתית חזקה שתמנף לכם את חיפוש העבודה – תנו למומחה לעבור על הקו”ח שלכם ותוודאו שהם כתובים באופן שמבדל אתכם משאר המועמדים. תשפרו את פרופיל הלינקדאין שלכם, עדכנו בחלק של הabout ותגדילו את הנטוורקינג שלכם.

4. נטוורקינג – חבר מביא חבר היה ויישאר מקור הגיוס האפקטיבי ביותר, אז למה שלא תשלחו הודעות לחברים מהעבר הרחוק ותבקשו את עזרתם?
כל אחד יכול לפתוח לכם את הדלת לתפקיד הבא שלכם. אל תניחו הנחות.

5. תמשיכו לחפש עבודה – אז נכון שאמרתי שהסיכוי שתמצאו עבודה בתקופת החגים קטן מאד אבל בהמון תחומים יש ביקוש גבוהה לעובדים, אז תמשיכו לשלוח להגיש מועמדות ולשלוח קו”ח. תקדישו לזה שעה ביום ובזמן הזה תדאגו לעשות את המקסימום שלכם.

6. תתכוננו לראיון עבודה – בכל זאת, אתם מתחרים עם עוד עשרות מועמדים על כל משרה אז תלמדו לבלוט ותבואו מקצועניים. תלמדו איך לספר על עצמכם בדרך מיוחדת וזכירה ותוודאו שיש לכם תשובה + דוגמא לכל שאלה/התקלה של המראיין. קחו את הבן זוג או חבר טוב ותעשו איתו סימולציה של ראיון, זה יעשה לכם סדר בראש וישפר את הביטחון שלכם.

7. אם אין לכם ניסון , תייצרו אותו בעצמכם – שפרו את התיק עבודות שלכם/ תעבדו על פרויקט אישי, למדו תוכנות חדשות ובכך, תראו למראיין שהיכולת שלכם ללמוד דברים חדשים באופן עצמאי גבוהה!

8. תראו הרצאות על אנשים שהצליחו בחיים, שמעו פודקאסטים, תקראו ספרי השראה ותקיפו את עצמכם באנשים חיובים עם שאיפות וחלומות גדולים, כאלה שחושבים כל הזמן איך ליצור הזדמנויות ולא עסוקים בלחפש תירוצים.

לא משנה מה תבחרו לעשות, העיקר שתתמידו. תדאגו לחזור על אותה פעולה שוב ושוב.
מניסיון, זה עובד .

רוצים לקבל עוד טיפים?
מוזמנים להכנס לבלוג שלי >> לחצו כאן>>

 

שירלי תדיון – מאמנת למציאת עבודה וקריירה

שתפו:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

השאר תגובה

למשרות מהיום:

מתקינים / קבלני משנה

תיאור המשרה: לחברה וותיקה ומובילה בתחומה הממוקמת בחולון ועוסקת בייצור והתקנות בתחום האלומיניום מול ענף הבנייה, דרושים מתקינים להתקנת מסתורי כביסה, פרגולות , מעקות זכוכית

להגשת מועמדות

נהגי הפצה למשאיות 15/12 טון

תיאור המשרה: לחברת סנו פרופשיונל בע”מ בפארק תעשיות עמק חפר,דרוש/ה נהג/ת חלוקה עם רשיון עד 12/15טון.* מתאים גם לחיילים משוחררים* שכר + בונוסים למתאימיםלפרטים נוספים

להגשת מועמדות

כתבות נוספות שיעניינו אותך

משרה לזמן מוגבל

הישארו מעודכנים

שמחים להכיר! האתר בהרצה מוזמנים לכתוב לנו פידבקים ושאלות.

במסגרת השימוש באתר אנחנו משתמשים בעוגיות לצורך ייעול חווית הגלישה ופעילויות שיווקיות במפורט בתקנון הפרטיות כאן