עדכוני משרות ב WhatsApp!

השיטה החדשה והמהפכנית לגיוס עובדים – וואטסאפ בוט

השיטה החדשה והמהפכנית לגיוס עובדים – וואטסאפ בוט

כל מעסיק יסכים עם העובדה שלגייס עובדים איכותיים לארגון שלו, זו משימה לא פשוטה שמצריכה משאבים יקרים כמו זמן, אנרגיות וכסף. בזמן הקורונה זו לא רק משימה לא פשוטה, אלא משימה כמעט בלתי אפשרית בעיקר בענפים שנפגעו קשות כמו מסעדנות ואירועים.

בתקופה בה ישיבה בבית על כוס קפה מזכה את מרבית האנשים במשכורת חודשית, נראה שהרעיון לצאת לעבודה לא כל כך זוהר, ובצדק. אפשר להבין את אותם האנשים שלא קורץ להם לקום מוקדם בבוקר, לנסוע בפקקים ולעבוד קשה, כשהם יכולים לקום באיזו שעה שבא להם, להישאר בבית, לבלות עם חברים, לעשות את מה שחושקת נפשם, ועדיין לקבל את אותו השכר כפי שהיו מקבלים אם היו עובדים. לכן נשאלת השאלה, למה להם?

אפשר להניח שאם היה קל יותר למצוא עבודה בשכר הולם, אותם אנשים היו מוותרים על החל”ת ויוצאים לעבוד. תחשבו רגע על הצד של המועסקים – הם צריכים להקדיש זמן לשבת על המחשב, להיכנס לאתרי דרושים, לגלול שעות על מנת למצוא משרה שיכולה להתאים להם ועונה על הדרישות, להיכנס לדפי פייסבוק ייעודיים לחיפוש עבודה, לשלוח קורות חיים לעשרות ארגונים בנפרד, וכפי שכבר הבנתם – יתר מאמץ ומעט תועלת שלפעמים מביא לייאוש. כפי שלמעסיקים חיפוש עובדים מצריך הקרבה של משאבים יקרים, כך גם למועסקים, ולכן המוטיבציה שלהם למצוא עבודה כשגם ככה הם מקבלים שכר חודשי, שואפת לאפס.

לכן פיתחנו שיטה חדשנית, קלילה ונוחה שמיטיבה עם שני הצדדים – מעסיקים ומועסקים, והופכת את תהליך מציאת העובדים לפשוט וכיפי, בלי שייצא לכם עשן מהאוזניים ותצטרכו לרדוף אחר מציאת עובדים.

מי מאיתנו יכול לחיות ללא וואטסאפ? כנראה שאף אחד אחרי שהתרגלנו לרעיון המופלא הזה, ולכן הבנו שאם גם ככה אנחנו מבלים את רוב שעות היום שלנו בהתכתבויות בוואטסאפ, אז למה שלא ננצל זאת לחיפוש עבודה? במקום להתחיל לחפש משרות במשך שעות ולשלוח מיילים נפרדים לכל ארגון, ניתן להשתמש בבוט המשרות שלנו בווטאספ ועל ידי לחיצת כפתור להגיש מועמדות למגוון של משרות במגוון תחומים. המעסיקים מקבלים את הפניות באופן ישיר ומהיר, הפרסום הוא חכם ומבוסס אוטומציה ובוטים, יחסי ההמרה גבוהים כי כולנו תמיד זמינים ומחוברים לוואטסאפ, וכך התהליך הופך לפשוט עבור כל הצדדים.

ניר, מנהל ברשת ארצית גדולה, מספר לי על שביעות הרצון מההליך “בסט ג’וב פרסמו עבורנו משרות בבוט המשרות בוואטסאפ ותוך מס’ דקות כבר התחלנו לקבל פניות ישירות. התהליך היה נוח, מהיר ויעיל והצלחנו לגייס עובדים תוך שבוע בלבד.”

נסו כאן את הצ’אט בוט שלנו בווטאספ>>>

שתפו:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

השאר תגובה

למשרות מהיום:

מתקינים / קבלני משנה

תיאור המשרה: לחברה וותיקה ומובילה בתחומה הממוקמת בחולון ועוסקת בייצור והתקנות בתחום האלומיניום מול ענף הבנייה, דרושים מתקינים להתקנת מסתורי כביסה, פרגולות , מעקות זכוכית

להגשת מועמדות

נהגי הפצה למשאיות 15/12 טון

תיאור המשרה: לחברת סנו פרופשיונל בע”מ בפארק תעשיות עמק חפר,דרוש/ה נהג/ת חלוקה עם רשיון עד 12/15טון.* מתאים גם לחיילים משוחררים* שכר + בונוסים למתאימיםלפרטים נוספים

להגשת מועמדות

כתבות נוספות שיעניינו אותך

משרה לזמן מוגבל

הישארו מעודכנים

שמחים להכיר! האתר בהרצה מוזמנים לכתוב לנו פידבקים ושאלות.

במסגרת השימוש באתר אנחנו משתמשים בעוגיות לצורך ייעול חווית הגלישה ופעילויות שיווקיות במפורט בתקנון הפרטיות כאן